Sunday 17 September 2017

Keski Pankki Of Intia Forex Kortti


Ostohinta ennakkomaksujen ulkomaan valuutan korttimaksusta Prepaid valuuttakortin myyntikorko Hinnat ovat mahdollisia, ilman ennakkoilmoitusta. FX-noteeraus koskee vain tapahtumaa, joka on enintään 5 000 USD tai vastaava. Mainitut vaihtokurssit ovat ohjeellisia vahvistimia voivat muuttua markkinoiden vaihteluista riippuen. Lopullinen verokanta, jollei mainita, on korttitapahtuma, joka vallitsee velallisen luottorajan asiakkaan tilille. Pankkikoodi Sitoutuminen asiakkaille Baroda-akatemian yritysvastuuraportti (BRR) Keskeinen korkotuki Koulutuksen avustus Pankkien lainasäännöt Sitoumus mikroyritysten vaatimustenmukaisuuteen Hallinnointiperiaatteet Basel III: n taloudellisen skenaarion tilinpäätökset Taloudelliset lomat Intiassa Henkilöstö IT-infrastruktuuri Kuvagalleria Oikea to Information Act Sivukartta Käyttöehdot Windows Store App Webcast kopio 2017 Bank of Baroda. Kaikki oikeudet pidätetään. Vastuuvapauslauseke Optimaalisen näkymän tällä sivustolla sinun on oltava IE 5.0 ja 1024 768 pikseliä. Forex-kortit Pankkien palkkiot ja maksut Viimeisessä viestissä kerroin Prepaid Forex - korttien yksityiskohdista, joita voidaan käyttää ulkomailla matkustettaessa. Jos et ole käyneet läpi edellistä viestiä, napsauta tätä linkkiä: Täydelliset tiedot Prepaid Forex-kortit. Tässä Postissa annan yksityiskohtia erilaisista pankkeista perittävistä palkkioista, kun ostat Prepaid Forex - kortteja. Olen luonut listan, johon kuuluvat pääpankit. Jos et löydä pankkiasi, ilmoita minulle käyttämällä alla olevaa kommenttilaatikkoa. Eri pankkien maksut ja maksut: 8211 Seuraavassa esitetyt maksut vahvistetaan Yhdysvaltain dollareina. Jos suunnittelet jotain muuta ulkomaan valuuttaa, napsauta alla mainittujen pankkien virallista linkkiä. Alustavan kortin maksueräpalkkio Pankkikohtainen käteisnosto (per peruutus) Päivittäinen pankkiautomaatin irtisanomisaika 20 jos se menetti ulkomailla ja 3 jos se on menetetty Intiassa 10 000 Vahvista pankin kanssa 20 000 Vahvista pankin kanssa PYSYVYYS Pankki 400Rs. Jos kerätään Intiasta ja 4 jos on kerätty ulkopuolelta, joka on luovutettu kesäkuuhun 2014 saakka. Vain kortille. Jos haluat kuriiripalvelun sitten Rs. 1500 ulkopuolisille Intialle ja Rs: lle. 250 Intiassa Viralliset linkit eri pankista: 8211 Klikkaa alla olevia linkkejä käymään pankkien virallisilla sivuilla Prepaid Forex - korttien kanssa. Tärkeitä huomioita: 8211 1) Allekirjoituskortin FeeIssuance Fee ja uudelleentasauspalkkio ovat edellä mainitut Verot. Pankkien veloittamat verot ovat noin 10 palkkioa. 2) Siinä on nimeltään Cross Currency Charges. Risti valuuttamääräinen maksu tarkoittaa lisämaksua, joka peritään, jos teet liiketoimia eri valuutalla kuin alunperin kysyt. Esimerkiksi jos olet valinnut Yhdysvaltain dollarin valuutan ja tulet tekemään Lontoon kaupanteon euroina, tämä maksu peritään. Tämä maksu on päivän muuntokurssin lisäksi. Maksu on normaalisti 3 - 3,5. Tämä vaihtelee pankin kanssa. 3) Jotkut pankit veloittavat uuden ATM-pinin myöntämistä, jos olet unohtanut ATM-pinsi. Maksu on 2. Vahvista tämä pankin kanssa. 4) Jotkut pankit eivät tarjoa Forex-kortteja, jos sinulla ei ole tiliä kyseisessä pankissa. Kunnioitkaa pankin kanssa tästä. 5) Huomioithan, että täällä mainitut maksut ja maksut voivat muuttua. Napsauta yllä olevia virallisia linkkejä, jotta voit tarkistaa, onko maksut vahvistettu. 6) Banksin lisäksi muut yritykset kuten Thomas Cook, Matrix tarjoaa myös Prepaid Forex - kortit. Sivustossa ei ole riittävästi tietoa siitä. Se on hyvä vaihtoehto soittaa heille ja kysyä yksityiskohtaisesti siitä, millaisia ​​maksuja heiltä peritään, kun he menevät Forex-korttejasi varten. Toivottavasti tämä viesti oli hyödyllinen. Ei yhtään viestiä. Kaikkein parhaan tiedon, jonka olen havainnut viimeisten kahden päivän aikana. Kiitos Srinivas. Olen kuitenkin edelleen epävarma siitä, mitä minun pitäisi tehdä. Tiedän budjettini 8230, kuinka paljon rahaa rupeeilla haluaisin käyttää. Aloin halusin tietää parhaat hinnat, joita voisin saada. Nyt etsin mallia, jossa voin ruokkia tuntemattomia muuttujia sen mukaan, kuinka monta kertaa peruuttaisin ja kyseisiin toimintoihin sovellettavat maksut. Sitten voin käyttää näitä tietoja ja selvittää parhaat hinnat, jotka saan jokaisesta pankista. Minulle on esimerkiksi ilmoitettu, että minun pitäisi ottaa se muussa valuutassa kuin dollari. Mutta sitten rajat valuuttamaksut 3-3,5 näyttävät olevan valtava haitta. En tiedä. Haluan myös tietää, kuinka paljon se voisi vaikuttaa kokonaistalousarvioihini. Jos se on vähäinen, en halua kuluttaa paljon aikaa kuvitellessasi sitä. Oli mielenkiintoista pdf-tiedostoa, jota näin Axis-pankista, joka 8230 käsitteli sitä. Kiitos vielä kerran. u voi säästää rajat ylittäviä maksuja käyttämällä yhden valuutan kortin, jonka tarjoaa thomas cook. sillä on nolla rajat ylittävä veloitus. Vain headsup, älä mene matriisin forex-kortille, koska he eivät anna sinulle mitään oikeaa tietoa ja jos sinulla on jäljellä oleva saldosi jäljellä oleva korttisi, kun he ovat tulleet Intiaan, he vievät makea aika noin 10-12 päivän ajan palauttamaan rahat ja he ryöstää teitä noin 30: sta ja ilmoittaa, että he ovat joitain pirteitä maksuja. Esimerkiksi, jos sinulla on Rs.100000, he palauttavat sinulle vain 70000-72000. mikään pankki maailmassa ei ryöstä tätä. Minä todella katu, miksi otin kortin kerran ja en koskaan käytä sitä elämässäni. Otin forex-kortin, käteisautomatkat Thomas Cookilta. Hyvät osto - ja myyntikurssit. Opiskelijoille, forex-kortti on maksuton. Hyvä käsitellä I8217d sanoa. Plus lataushinta on INR 100 plus verot. Maksun enimmäismäärä on 1000 USD. 2 käteistä ATM: stä, 0,5 saldoa ATM: stä tai ilmaiseksi verkosta. Toinen hyvä asia, jonka löysin. Oma tapaukseni: 1 USD63.46 INR Käteinen oli 1 USD 64.4 INR Forex-kortinvaelluskonttorit 1 USD64.3 INR Jos haluat päivittää bro. Terveisin 8211 Saransh Singh Kuinka paljon Yhdysvaltojen pankkiautomaatteja näistä heillä saattaa olla myös jonkin verran lisämaksua ja rajoituksia peruuttamisoikeuden 800 peruuttamiselle. Ei lisämaksua sen vain perimismaksu peritään oman Forex kortti. Se vaihtelee 1,50: stä 3: ään vetäytymisestä kohden. Voitteko luetella ATM8217: t, jotka mahdollistavat 800 nostoluvun pienimmällä lisämaksulla (1,5-2). Sen pyyntö. 800 on ainoa raja tai voimme vetää enemmän. kiitos etukäteen 800 on raja 99 pankissa USA: ssa ATM: n kautta. Voitko kommentoida kansainvälistä luottokorttia8230if meillä on tämä kortti tarvitsemme forex-kortin8230 voitko antaa tietoja Intian keskuspankista forex-kortille .. Kysymykseni koskee online-maksuja käyttämällä forex-korttia. Voinko tehdä online-maksuja forex-kortilla Tällaisia ​​liiketoimia tarvitaan yleensä luottokortilla, jossa on Laskutusosoite ja muita tietoja. Voidaan käyttää forex-korttia luottokorttien sijasta tällaisissa tapauksissaMobil Banking on termi, jota käytetään pankkipalvelujen käyttämiseen mobiililaitteella. Näihin palveluihin voi sisältyä yleisiä tietoja pankkipalveluista ja asiakastiedostoihin liittyvistä erityisistä tiedoista. Asiakkaat voivat suorittaa pankkitapahtumia mobiililaitteen kautta. Mikä on Cent Mobile Mitä hyödyt käyttäjille Cent Mobile on Intian keskuspankin tarjoama Mobile Banking Application. Käyttäjät pääsevät useimpiin pankkipalveluihin mihin tahansa aikaan internetissä toimivilla puhelimilla. Se on ladattavissa Play-kaupasta. Ennen kirjautumisvaihtoehtoja on kaikkien saatavilla. Intian keskuspankin asiakkaat voivat käyttää Kirjautumisvaihtoehtojen käyttöönottoa yhden kerran rekisteröinnin jälkeen. 1) Central OfficeZonalRegional Officesin yhteystiedot: Toimipaikan osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, MICR-koodi, Pin-koodi, IFSC-koodi. 2) Branch ja ATM-sijainnit - matkapuhelin GPS-pohjainen luettelo lähistöllä olevista pankkiautomaateista tai sivuliikkeistä. Valtion, piirin, keskuksen tai Pin-koodin perusteella Pan Intia hakuvaihtoehto on myös saatavilla. 3) Kartta, joka näyttää etäisyyksien suunnat ATMBranchAdmin-toimistoille. viestejä. 4) Kosketa soittamalla BranchesAdmin OfficesCall-keskuksen puhelinnumeroihin. 5) Linkki yritysten verkkosivuille, Viralliset sosiaalisen median sivut (facebook, twitter), sähköpostiosoite. 6) Zoom-vaihtoehtopankin tuotteisiin ja palveluihin liittyvät tiedot bannereita. 7) Säästämisen ja talletuksen korot eri maturiteeteille. 8) Valitun vähittäismaksujärjestelmän korot. 9) OstaminenValitse valuuttakurssit (käteisellä, TT: llä ja seteleillä) valituille valuutoille. 10) Kosketa valintaa pankin vastaamatta jääneelle puhelupalvelulle saadaksesi tilitasapainon tai viimeisimmän Transactions over SMS - palvelun (käytettävissä asiakkaille, jotka ovat rekisteröityneet tälle palvelulle). 11) Hae uusi talletustili, Retail LoanCKCC tai luottokortti. 12) Reaaliaikaiset ilmoituksetMuutokset, jotka koskevat uutta lanseerausmodifiointia järjestelmissä jne. 13) Hae usein kysyttyjä kysymyksiä avainsanojen perusteella. 1) Tilin saldo-tiedustelu (SBCDOD Fixed DepositLoanPPF - tileille). 2) Tilitiedot (SBCDOD Fixed DepositLoanPPF - tileille). 3) Mini lausuma. viestejä. 4) Rahaston siirto Intian keskuspankin tileihin. 5) Rahaston siirto muille pankeille NEFT: n kautta. 6) Rahaston siirto muihin pankkeihin IMPS: n kautta. 7) Lahjoittaminen valituille laitoksille. 8) Pyyntö ATM (Debit) kortin estämisestä. 9) Linkitä tili Aadhar-numeroon. 10) Henkilökohtaisen ATM-maksun (Debit) - kortti. 11) Tarkista kirjasta. 12) Maksupyyntö. 13) Maksupyynnön peruuttamista koskeva pyyntö. 14) Tarkista tila-kysely. 15) Rekisteröinti tiliotteelle sähköpostin saamiseksi. viestejä. 16) Avaa uusi talletustili (RDS, FDR ja MMDC-tilit). 17) NEFT Status-tiedustelu. 18) Vaihtoehto lähetettävälle palautukselle Cent Mobile - sovellukselle. Seuraavat palvelut voidaan lisätä 19) Utility Bill maksu. 21) Luottokorttiin liittyvät tiedot, kuten Saatavilla oleva raja, laskutettu määrä, maksamaton määrä, viimeinen laskuilmoituksen yhteenveto, korttitapahtuma, palkitsemispisteet, keskikortin yhteystiedot. 22) Keskuskortin maksu. 23) Luottokorttien eston hakeminen. 24) Maksupyyntö. Miten saan Centin mobiilisovelluksen? Käyttäjät voivat ladata Cent Mobilen App Storesta. Hakemustiedoston koko on noin 20 Mt. Tarkista, että lataat vain Official Cent Mobile App - palvelun eikä muita sovelluksia, jotka muistuttavat nimeä tai ulkonäköä. Minkä tyyppisiä matkapuhelimia tukee Cent Mobile Cent - mobiilisovellus toimii kaikissa Android-, Apple iOS-, BlackBerry - tai Windows PhoneMobile-käyttöjärjestelmissä toimivissa matkapuhelimissa. Sovelluksen suorittamiseen tarvitaan Internet-yhteys. Internet-yhteyden kautta voidaan käyttää Mobile Data - palvelua tai Wi-Fi-hotspotia. Mikä on uusin versio Cent Mobilesta Miten päivitä App Mobile Mobile 3.0 on uusin versio. Vanhan Centin mobiilisovellus on korvattu uudella versiolla, jolla on parannettu toiminto. Käyttäjät voivat tarkistaa viimeisimmän version App Storesta. Automaattisen päivityksen asetus - Käytössä voi olla kätevää saada säännöllisiä päivityksiä. Kuinka käyttää Cent Mobilea asennuksen jälkeen Jokainen voi käyttää sovellusta saada yleisiä tietoja (mainitut ennakkoasetukset) asennuksen jälkeen. Tilipalveluihin liittyvien palvelujen käyttö edellyttää kuitenkin, että käyttäjä rekisteröi sen kerran. Sisäänkirjautumista pyytävää käyttäjää kehotetaan rekisteröintiin, ellei jo ole rekisteröitynyt. Miten rekisteröidyt Cent Mobilen? Aloita sovellus ja käytä vaihtoehtoa - Uusi käyttäjärekisteröinti. Suorita Cent Mobilein käyttöehtojen noudattaminen, voit jatkaa sen jälkeen, kun olet hyväksynyt sen. Syötä CIF-numero ja lähetä. Tämän jälkeen saat OTP (One Time Password) tekstiviestillä matkapuhelinnumerosi, joka on jo rekisteröity pankilla. Anna käyttäjän OTP ja Lähetä. Jos et saa tekstiviestiä OTP: lle, lyhyen tauon jälkeen voit luoda uudelleen. OTP: n onnistuneen validoinnin jälkeen näet rekisteröintimenetelmät. Tällä hetkellä on olemassa kaksi menetelmää: 1) Käyttämällä Internet Banking-käyttäjätunnusta salasanaa 2) Branch kautta. Jos käytät Internet Banking - palvelua, voit valita menetelmän - 1. Jos olet valinnut menetelmä -1. kirjoita Internet Banking-käyttäjätunnus (eli CIF) ja salasana ja lähetä sitten. Jos sinulla ei ole Internet Banking - palvelua, vieraile lähimmälle sivuliikkeelle, jotta voit pyytää OTP: tä Cent Mobileille. Valitse menetelmä-2 (sivuliikkeen kautta) rekisteröintiin ja kirjoita OTP. Kun olet valinnut onnistuneesti, voit asettaa mieleisesi käyttäjätunnuksesi Cent Mobile Loginille. Sitten sinun on asetettava MPIN (Login Password) ja TPIN (Transaction password). Kun olet onnistunut rekisteröintiprosessiin, voit kirjautua sisään nähdäksesi Home-näytön tilisi saldolla. Miten kirjaudut Cent Mobile - palveluun Yhden kerran rekisteröinnin jälkeen voit kirjautua Cent Mobileen. Anna käyttäjätunnuksesi ja salasanasi (MPIN) ja lähetä sitten. Kun validointi on onnistunut, näet aloitusnäytön tilisi saldolla. Cent Mobilen avulla käyttäjät voivat luoda käyttäjätunnuksen, jonka he haluavat kirjautua sisään. Se voi olla mikä tahansa aakkosnumeerinen yhdistelmä vähintään 8 ja enintään 20 merkkiä. Käyttäjätunnusta ei voi käyttää avaruudessa tai erikoismerkkejä. Se voi olla nimesi tai minkä tahansa muun tekstin, joka on kätevä muistaa. MPIN on nelinumeroinen koodi. Se on välttämätöntä Kirjaudu Cent Centeriin. Sinua pyydetään luomaan valitsemasi MPIN rekisteröintiprosessin aikana. Älä luovuta MPIN: tä kenellekään. TPIN on aakkosnumeerinen koodi, jossa on 8-10 merkkiä. Se on välttämätöntä liiketoimien hyväksymiselle Cent Mobilen kautta. Sinua pyydetään luomaan valitsemasi TPIN rekisteröintiprosessin aikana. TPIN: lle voidaan käyttää avaruutta tai erikoismerkkejä. Älä luovuta TPIN: tä kenellekään. Voit muuttaa sitä milloin tahansa useilla vaihtoehdoilla - Vaihda salasanan (MPIN), joka on valikossa Home Request. Voit muuttaa sitä useita kertoja käyttämällä vaihtoehtoa Vaihda tapahtumaloki (TPIN), joka on valikossa Home Request. Kuinka vaihtaa ensisijaisen käyttäjätunnuksen Voit muuttaa sitä käyttämällä vaihtoehtoa-Aseta haluamasi käyttäjätunnuksen valikossa Koti-pyyntö. Kuinka rekisteröidyn salasanan (MPIN) regenerointi, jos unohdat sen Login-näytöllä, käytä Login-ohjeet. Syötä CIF ja lähetä. Turvallisuustyönä OTP lähetetään rekisteröityyn matkapuhelimeesi tekstiviestillä. Anna OTP ja Lähetä. Luo uusi MPIN. Nyt voit kirjautua sisään tämän uuden MPIN: n kanssa. Miten luodaan tapahtumaloki (TPIN), jos unohdat sen Login-näytössä, käytä vaihtoehtoa Login Help. Syötä CIF ja lähetä. Turvatoimenpiteenä OTP lähetetään rekisteröityyn matkapuhelimeesi tekstiviestillä. Anna OTP ja Lähetä. Luo uusi TPIN. Nyt voit käyttää tätä uutta TPIN: tä liiketoimiin. Käyttäjätunnuksen uudistaminen, jos unohdat sen Kirjaudu sisään - näytössä, käytä kirjautumisavainta. Syötä CIF ja lähetä. Turvatoimenpiteenä OTP lähetetään rekisteröityyn matkapuhelimeesi tekstiviestillä. Anna OTP ja Lähetä. Luo uusi käyttäjätunnuksesi. Nyt voit käyttää tätä uutta käyttäjätunnusta kirjautumalla Cent Mobileen. Mitkä ovat ehtojen ehdot Cent Mobilen sovellusten käyttäjille Yhden kerran rekisteröintiprosessissa Cent Mobile - sopimuksen ehdot näkyvät käyttäjille, joilla on vaihtoehtoja AcceptDecline. Voit tarkastella Käyttöehtojen ehtoja napauttamalla Näytä Katselusopimusehdot - linkkiä milloin tahansa. Tuotteen tarkasteleminen Informaation bannereita sisäänkäynninäytössä Zoom-tilassa Pankin tarjoamille Trenden ProductsServices-tuotteille tiedot toimitetaan rullanäppäimellä Login Screen - näytössä. Jotta näkyvyys paranee, voit koskettaa mitä tahansa kuvaa zoomaamiseksi koko näytön tilaan. Napauta Cross-kuvaketta (X oikeassa yläkulmassa) palataksesi normaaliin näkymään. Kuinka tarkastella Corporate Office - toimiston (Central Office) ja muiden hallintotoimistojen (Zonal OfficesRegional Offices) yhteystietoja Voit tarkastella hyödyllisiä yhteystietoja keskusyksiköiden ja alueellisten toimistojen yhteystietoluettelosta. Seuraavat tiedot toimitetaan Corporate Officeille. Kirjaudu sisään Ota yhteyttä. Seuraavat tiedot toimitetaan Corporate Officeille. 2) Maksuton puhelinkeskus numero 3) Sähköpostiosoite 4) Yrityssivusto 5) Pankin virallinen sosiaalisen median (facebooktwitter) sivu Seuraavat tiedot on annettu ZonalRegional Toimistoille. Kirjaudu sisään Ota yhteyttä. Seuraavat tiedot toimitetaan Corporate Officeille. 1) Toimiston osoite 3) Yhteyshenkilön numero 4) Sähköpostiosoite 6) Ajo-ohjeet Mikä on Missed Call - palvelu Tämän palvelun avulla voit soittaa pankin puhelinnumeroihin tilisi tasapainon tai viimeisimpien liiketoimien saamiseksi tekstiviestillä. Cent Mobilin käyttäjät voivat löytää tämän palvelun kirjautumisnäytöstä Missed Call Service. Saatavilla on kaksi vaihtoehtoa Viimeinen tapahtumahakemus Sinun täytyy olla rekisteröitynyt vastaamatta jääneelle puhelupalvelulle sivuliikkeen perusteella, ellei sitä ole jo rekisteröity. Asiakkaat eivät synny puhelumaksuja, koska järjestelmä katkaisee puhelun automaattisesti. Sinun ei tarvitse muistaa tietoja tämän palvelun puhelinnumeroista. Kuinka tarkastella korkotasoa talletusrahastojen lainaohjelmilla Korko on nähtävissä kirjautumisnäytön koron valuuttakursseilla. Valitse vaihtoehto, jos haluat tarkastella talletuskorkona tai vähittäismyyntiluottokorolla. Aikataulukoiden korko (kiinteä) talletetaan eri eräpäivillä, joiden voimassaoloaika on voimassa. Näyttöön tulee myös korkoturva säästötalletukselle. Kuinka tietää Forex-kurssit päivälle Valuuttamääräisten valuuttojen ostomäärät (AUD, CAD, EUR, GBP ja USD) näkyvät kirjautumisnäytön koron valuuttakursseilla. Hinnat näytetään kolmelle tapahtumamoodille (Cash, TT, Bills). Näytettävät korttimaksut ovat voimassa enintään 10000 Yhdysvaltain dollaria. Miten löytää lähin ATM Bank of Intian Voit etsiä Central Bank of Intian ATM missä tahansa Intiassa. Vaihtoehto on saatavana Login Screen Locate BranchATM: ssä. Valitse Near You - osiossa vaihtoehto ATM. GPS-toiminnon pitäisi olla asetettu - On-asentoon tämän vaihtoehdon käyttämiseksi. Voit napauttaa mitä tahansa huomaamatonta ATM: tä karttanäkymässä saadaksesi osoitteesi. Voit myös käyttää View List (Näytä luettelo) - vaihtoehdon, jos haluat tarkastella lähellä olevien pankkiautomaattien luetteloa, jonka etäisyys näkyy nousevassa järjestyksessä. View Direction (Suuntatoiminto) - vaihtoehto on käytettävissä, jos haluat tarkastella valitun ATM: n reittiä. Käynnistä navigointiasetus näyttää ajosuunnan valitulle ATM: lle. Intian keskuspankin lähimmän sivuliikkeen löytäminen Voit löytää keskuspankki Intian sivuliikkeen missä tahansa Intiassa. Vaihtoehto on saatavana Login Screen Locate BranchATM: ssä. Valitse Near You - osiossa vaihtoehto Branch. GPS-toiminnon pitäisi olla asetettu - On-asentoon tämän vaihtoehdon käyttämiseksi. Voit napauttaa mitä tahansa piilotettua sivukonttoria MAP View - ohjelmassa saadaksesi etunimesi ja muita tietoja (puhelinnumero, MICR-koodi, IFSC). Voit myös käyttää View List (Näytä lista) - vaihtoehdon, jos haluat tarkastella lähellä olevien sivukonttoreiden luetteloa, jonka etäisyys näytetään nousevassa järjestyksessä. View Direction (Suunta) - vaihtoehto on käytettävissä, jos haluat tarkastella valitun sivun reittiä. Käynnistä navigointi - vaihtoehdolla näkyy valitun sivun ajosuunta. Miten löytää Intian keskuspankin ATM: tä tietystä keskuksesta Löydät Intian keskuspankkia Intian kaikista Intian paikkakunnista. Vaihtoehto on saatavana Login Screen Locate BranchATM: ssä. Tämä vaihtoehto on hyödyllinen silloin, kun GPS-toiminto ei ole käytettävissä luurissa. Valitse Valitse sijaintilista-kohdassa vaihtoehto ATM. Valitse Valtio, Piiri ja Keskus tai kirjoita vuorotellen Pin-koodi löytääksesi tietyn keskipisteen pankkiautomaatit. Valitse jokin pankkiautomaatti hakutuloksista ATM-osoitteen tarkastelemiseksi. View on Map - vaihtoehto näyttää ATM-sijainnin kartalla. Voit napauttaa mitä tahansa huomaamatonta ATM: tä karttanäkymässä saadaksesi osoitteesi. View Direction (Suuntatoiminto) - vaihtoehto on käytettävissä, jos haluat tarkastella valitun ATM: n reittiä. Käynnistä navigointiasetus näyttää ajosuunnan valitulle ATM: lle. Miten löytää Intian keskuspankin sivukonttori tiettyyn keskustaan? Löydät Intian keskuspankin sivuliikkeen kaikista Intian toimipisteistä. Vaihtoehto on saatavana Login Screen Locate BranchATM: ssä. Tämä vaihtoehto on hyödyllinen silloin, kun GPS-toiminto ei ole käytettävissä luurissa. Valitse Valitse sijaintilista-kohdassa Osa-vaihtoehto. Valitse Valtio, Piiri ja Keskus tai kirjoita vuorotellen PIN-koodi, jotta löydät listan haaroista tietystä keskuksesta. Valitse jokin haara hakutuloksista, jotta voit tarkastella sivukonttorin osoitetta, puhelinnumeroa, MICR-koodia, IFSC: tä ja sähköpostiosoitetta. Näytä kartassa - asetus näyttää Branch-sijainnin MAP-kartalla. Voit napauttaa mitä tahansa piilotettua sivukonttoria MAP-näkymässä saadaksesi osoitteesi. View Direction (Suunta) - vaihtoehto on käytettävissä, jos haluat tarkastella valitun sivun reittiä. Käynnistä navigointi - vaihtoehdolla näkyy valitun sivun ajosuunta. Uusien ilmoitusten päivitysten päivittäminen Bank Notificationsnews - päivityksistä Cent Mobilen ja muiden tuotteiden palveluista jne. Voidaan tarkastella Login Screen Whats New - sivustossa. Sisäänkirjautumisen jälkeen käyttäjä saa myös uusia ilmoituksia Hälytykset - kohdassa Home-näytössä Mistä löydän vastauksen Cent Mobilen kyselyihin Useimmat Cent Mobilen kyselyt on käsitelty Login-ruudussa usein kysytyistä avainsanoista. Voit vierittää alaspäin nähdäksesi kysymyksiä, jotka liittyvät Cent Mobileen. Voit kirjoittaa avainsanan hakukenttään löytääksesi vastaavia usein kysyttyjä kysymyksiä. Kyselyihin, joita ei käsitellä usein kysytyissä kysymyksissä, voit ottaa yhteyttä lähimpään konttoriisi. Miten voit tarkastella käytettävissä olevia saldoja eri tileillä At Home - näytössä tilisiirrot (SB, CD, OD ja CC) on lueteltu Account Picker - ikkunassa. Vierittämällä ylös tai alas tässä ikkunassa voit valita jonkin tilistäsi, jotta voit tarkastella käytettävissä olevan saldon sarakkeessa olevaa saldoa. Jos haluat tarkastella viimeisimpiä tapahtumia, voit pyyhkiä Tilin saldon sarakkeen vasemmalle puolelle. Yksinkertaisen tunnistuksen vuoksi Debit-tapahtumat näkyvät punaisena. Pyyhkäise tilitasapaino-sarake oikealle puolelle palataksesi aloitusnäyttöön. Kuinka vaihtaa profiilikuva aloitusnäytössä Aloitusnäytössä, Napauta ympyrää, joka on määritetty käyttäjän määrittelemälle valokuvalle ja valitse jokin valokuvistasi. Valittu valokuva näkyy aloitusnäytössä. Voit muuttaa sitä milloin tahansa. Mikä on viimeisin kirjautumistiedot Kotisivulla käyttäjä voi tarkistaa viimeisen kirjautumisen päivämäärän ja ajan Cent Mobileille. Kuinka lisätä usein käyttämääsi valikkoa suosikkipalveluihin, jotka tarjotaan Cent Mobilen kautta, ryhmitellään kuuden kuvakkeen (tilit, siirto, maksutapahtuma, kortit, VAS ja pyyntö) aloitusnäytöllä. Käyttäjä voi siirtyä mihin tahansa näistä kuvakkeista tarvittavien toimintojen käyttämiseen. Käyttäjien helppousta varten on myös suosikkikuvake. Käyttäjä voi lisätä usein käytettyjä palveluja Suosikit-kuvakkeeseen. Suosikit lisättyihin palveluihin pääsee suoraan kotinäytöltä. Vaihtoehtoisesti käyttäjä voi käyttää mitä tahansa palvelua suoraan Hampurin valikosta, joka on oikeassa yläkulmassa aloitusnäytöllä. Tilin tilejä koskevien tietojen yksityiskohdat eri tilityypeille (säästäminen, nykyinen, tilinylitys, käteisraha, laina, PPF ja aikavakio, kuten FDR, MMDC, RDS jne.) Voidaan tarkastella aloitusnäkymässä. Pieni tilitysilmoitus Mini-lauseketta eri tileille voi tarkastella Home ScreenAccounts Account TypeMini - lausekkeessa. Miten siirretään varoja Intian keskuspankkiin ylläpidetylle tilille Valikkonäytöllä Home ScreenTransfer My Accounts for own accounts. Muissa asiakastileissä voit käyttää valikkoa Home ScreenTransferMuut CBI-tilit. Valitse tililtä ja tilille ja täytä muut tiedot Siirtymäsalasanalla. Kuinka siirtää varoja muiden pankkien ylläpitämille tileille Cent Mobile tarjoaa rahastonsiirron muille pankeille NEFT - tai IMPS-palvelun kautta. IMPS-palvelu on käytettävissä 24X7 Instant Fund Transfer. NEFT-liiketoimet maksetaan eräajoissa. Jos haluat käyttää NEFT-rahaston siirtoa, käytä vaihtoehtoa Home ScreenTransferMuut pankkitilit. Jos haluat siirtää rahastoa IMPS: n kautta, käytä vaihtoehtoa Home ScreenTransferIMPS Services 24X7. Nykyisin IMPS: n alla käyttäjä voi siirtää varoja vaihtoehdon Transfer to Account (IFSC) kautta. Kuinka hallinnoida edunsaajaa muille CBI-tileille Jos edunsaajan tiliä ylläpidetään millään Intian keskuspankin sivukonttorilla, käytä vaihtoehtoa Home ScreenTransferManage Tuensaaja Muut CBI-tilit Luo uuden edunsaajan tilin luomiseen. Täytä tilinumero ja käytä vaihtoehtoa Tarkista tilitiedot nähdäksesi edunsaajan nimi ja tilisi kotisivut. Määritä edunsaajan nimimerkki, Tapahtumarajoitus tarvittaessa ja Transaction Password ennen Lähetä. Jos haluat poistaa kaikki aiemmin lisätyt edunsaajat, valitse edunsaaja luettelosta ja käytä Poista-vaihtoehtoa. Muiden pankkitilien edunsaajan hallinnointi Muiden pankkitilien käyttö Käytä vaihtoehtoa Home ScreenTransferManage Edunsaaja Muut pankkitilit Luo uuden edunsaajan tilin luomiseen. Täytä tilinumero, tilin tyyppi, IFSC-koodi ja muita tietoja. Määritä edunsaajan nimimerkki, Tapahtumarajoitus tarvittaessa ja Transaction Password ennen Lähetä. Jos tallennetusta edunsaajasta vaaditaan muutoksia, poista ensin se ja luo uudelleen oikein. Kuinka hallinnoida IMPS-palvelun vastaanottajaa? Käytä vaihtoehtoa Home ScreenTransferManage Tuensaajan IMPS-palvelut 24X7 IMPS Tuensaaja lisätä uuden edunsaajan tilin MMID-pohjaiseen rahastojensiirtoon. Jos tili (IFSC) perustuu IMPS-rahaston siirtoon, käytä Option Home ScreenTransferManage - edustajaa Muut pankkitilit Luo. Kuinka määritellä Nick-nimi omille tileille Käyttäjät voivat antaa tilinumeron muistiinpanon sijaan minkä tahansa teksti-pohjaisen Nick Name - numeron omille tileille ja muille tileille. Nimimerkin nimeäminen omaan tiliin Käyttövalikko Home ScreenTransferManage Edunsaaja Oma tilini. Jos nimetunnus on määritetty mille tahansa tilille, käyttäjä näkee nimimerkin rahaston siirrossa ja aloitusnäytössä Tilinumeron sijaan. Kuinka siirtää varoja uusille tuensaajille? Rahastot voidaan siirtää aiemmin lisättyihin edunsaajan tileihin. Uuden edunsaajan tilin lisäämiseksi käytä vaihtoehtoa Home ScreenTransferManage - edunsaaja Turvallisuustoimenpiteenä tuoreet edunsaajan tilit ovat käytettävissä rahastojen siirtoihin, kun pankki on määritellyt 4 tunnin jäädytysjakson aika ajoin. Olen lisännyt edunsaajan Internet Banking Facilityin kautta. Pitääkö minun lisätä se uudelleen Mobile Bankingille Käyttäjien helppous, Internet Bankingin edunsaajien luettelo synkronoidaan Cent Mobilen kanssa. Joten edunsaajat on lisättävä kerran kummassakin kanavassa. Käytä vaihtoehtoa Koti ScreenTransferManage Edunsaaja Muut CBI-tilitRefresh synkronoimaan edunsaajaluettelon. Mitkä ovat turvamekanismit Cent Mobilen käyttämiseksi Turvallisuustoimenpiteenä käyttäjän ei pidä säilyttää käyttäjän IDPasswordsia (MPIN, TPIN) ja CIF: tä laitteen kanssa. Kun olet kirjautunut oikeaan MPIN-tiliin, käyttäjältä kysytään tapahtumaloki (TPIN) myös rahastojen siirtojen suorittamiseen. Korkean arvon rahastojensiirroissa (tällä hetkellä yli 5000 Rs: n liiketoimintasummalle) OTP vaaditaan myös tapahtumalupien myöntämiseen. Käyttäjiä pyydetään aina kirjautumaan ulos Cent Mobilesta käytön jälkeen. Se voi automaattisesti kirjautua pois päältä, 5 minuutin joutokäynnin jälkeen. Käyttäjä voi edelleen kirjautua valitsemalla ponnahdusvalikosta Säilytä kirjautuneena. Mitkä Check-palvelut ovat käytettävissä Cent Mobile Käyttäjän kautta, voi käyttää seuraavia Check related - palveluita vaihtoehtoon Home ScreenRequest. 1) Kirjapyyntö 2) Maksupyyntö 3) Valvonnan lopettaminen 4) Tarkastuksen tila-kyselyn avaaminen Uusien talletustilien avaaminen Käyttäjä voi avata uuden Talletustilin valitsemalla vaihtoehdon Home ScreenRequestOpen New Time Deposit Account. Tällä hetkellä tilejä voi avata RDS-, FDR - ja MMDC-tuotteissa valituille termeille. Nimitys voidaan myös rekisteröidä tilin avaamisen yhteydessä. NEFT-tapahtuman tilan tarkasteleminen Käytä vaihtoehtoa Home ScreenRequestNEFT-kysely ja täytä UTR-numero nähdäksesi NEFT-tapahtuman tilan. Kuinka saada tiliote sähköpostitse Käyttäjä voi rekisteröityä pyyntöön saada tiliote sähköpostitse. Käyttäjän tekemä pyyntö päivitetään Core Banking System (CBS) - järjestelmällä ja sähköposti lähetetään käyttäjän valitseman taajuuden mukaan. Kuinka hakea uutta tallennusta AccountLoanCredit-kortille Käyttäjä voi toimittaa uuden saldon tilille, lainaan tai luottokortille vaatimuksen käyttämällä vaihtoehtoa Home ScreenRequestApply for New Account. Asiakaspalvelutehtävä vastasi postituspuhelimesta vaadittuja muodollisuuksia varten. Onko rahastojen siirtoja rajoitettu Cent Mobilein kautta? Nyt on noudatettu seuraavia rajoituksia Cent Mobilein kautta tapahtuville liiketoimille. Kaupan raja-arvo. 25000 päiväkohtaiset raja-arvot. 25000 kuukaudessa Rajoitus. 250000 Maksuttomia tapahtumia päivässä 5 Kuinka pyytää ATM (Debit) - korttia Käyttäjä voi pyytää uutta henkilökohtaista pankkiautomaattia (Debit) korttia Cent Mobilen kautta. Käytä vaihtoehtoa Home ScreenVASRequest for ATM (Debit) - kortti. Valitse Tilinumero, - korttityyppi ja - tyyppinen kohokuviointi (ts. Asiakastunnus, joka tulostetaan kortille) ennen Lähetä. Käsittelyn jälkeen uusi kortti on saatavilla kotisivulta toimitettavaksi. Kuinka linkittää Aadhar nro - tilin Käyttö-vaihtoehto Home ScreenVASLink Aadhar nro - tilille, jolla yhdistät Aadhar-numeron tilillesi. Kuinka käyttää lahjoituspalvelua Käytä vaihtoehtoa Home ScreenVASDonation rahaston siirrosta laitoksiin, jotka on listattu lahjoituksen kautta Cent Mobile. Miten pyydät estämään pankkiautomaattien (debit) - kortin Käytä vaihtoehtoa Home ScreenCardsBlock debit-kortti, jos haluat pyytää maksukortin estämistä tarpeen mukaan. Valitse estetty maksukortin numero. Pyyntösi lähetetään käsittelyyn. Miten lähetät Cent Mobilipankkiin liittyvää palautepyyntöä tyytyväinen Cent Mobilen käyttäjien palautteeseen. Käyttö voi antaa heidän palautteensa valitsemalla Home ScreenRequestSubmit Palaute. Pankki on sitoutunut tarjoamaan käyttäjäystävällisiä ja turvallisia Mobile Banking - palveluita. Palautukset voivat liittyä kaikkiin käyttäjän havaittuihin haittoihin tai joitakin Cent Mobilein toimittamia tietoja koskevia ehdotuksia tai päivityksiä. Tärkeät tiedot valtion pankin Magstripe-debit-kortinhaltijoille Kaikkien Intian valtion pankin arvostetuille asiakkaille ilmoitetaan, että pankki on päättänyt, että kaikki Magstripe-maksukortit, jotka ovat estettyinä 28. helmikuuta 2017, ja kaikki tällaiset estämispyynnöt pysyvät pysyvästi estyneinä. Asianomaisten kortinhaltijoiden on suositeltava hakea korvaavaa EMV-korttia internetpankkitoiminnan kautta tai lähestymällä kotisivunsa. SBI on julkaissut maksut, jotka on laskettu marraskuun 16 päivään mennessä noin 4,60 lakhs puolustus eläkkeensaajia kohtaan circular-568, 16. joulukuuta 2016. Tämä tarkistus koskee vuoden 2006 eläkkeelle siirtyneitä henkilöitä ja arrear maksaa 01.01.2006. Pankki on ottanut käyttöön kaikki toimipisteet CPPC: n toimipisteille, jotta eläkeläisille annettaisiin tietoja. SBI on päättänyt siirtää talletusliiketoimintaansa (eli Demat-tilit asiakkaidensa palveluihin) osakkuusyhtiölle SBICAP Securities Ltd: lle 1.1.2016. Yksittäiset ilmoitukset on jo lähetetty asiakkaiden rekisteröityyn osoitteeseen. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä maksuttomaan numeroon. Demat - yritykselle 1800 209 9080 tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen querydpsbi. co. in Alert Notice Klikkaa tästä. PRADHAN MANTRI JAN-DHAN YOJANA (PMJDY) - Feet kysytyt kysymykset (Faqs) Klikkaa tästä. Virallinen Facebook-sivu on muutettu facebookStateBankOfIndiaofficialista facebookStateBankOfIndia Tietää asiakkaasi (KYC) ohjeet, Kyc Documents - Yksityishenkilöt amp ei yksittäisiä Klikkaa tästä. Hyvät asiakkaat, ota yhteys konttoriin Aadhaar-kirjeellä, joka yhdistää sen pankkitilille DBT-etujen ja LPG-tuen siirron helpottamiseksi. Ystävällisesti sivuuttaa, jos se on jo tehty. Varo fiktiivisiä tarjouksia arpajaisten voittoja halpoja rahastarjoajia Klikkaa tästä. Valitkaa paikallisille poliisin tietoverkkorikollisuudelle fiktiivisen ulkomaisen rahan tarjoamisen puolesta Klikkaa tästä. RBI Älä koskaan pyydä pankkitilisi tietoja RBI: n rahapoliittinen museo Klikkaa tästä.

No comments:

Post a Comment